Wednesday, January 30, 2013

Sa shume shpesh te kam folur kohet e fundit



Te kam folur per te te kerkuar te me zgjosh pak me heret qe te mund te mesoj kesaj here. Te kam kerkuar te mos me shpiesh ne tundim per te harxhuar panevojshem sepse ne te njejten kohe te kam kerkuar qe edhe te blej ate fustanin qe kam pare disa jave me pare, te dyqani i ri qe eshte hapur ne cep te rruges. Te kam folur per veten time shume gjera, sepse e di qe te flasesh me Ty eshte si te flasesh me veten. Kjo e fundit jo se te ndihmon Ty te me kuptosh mua me shume, se supozohet te me njohesh me mire, por qe te me ndihmosh te kuptoj une veten time, se kjo eshte ajo qe me nevojitet mua ... Besome! (Besome?)

Ti ke qene gjithmone Ai qe i ke ditur gjerat shume mire, dhe supozohet ti kuptosh me shume se mua ( kjo eshte e vertete per kedo, ne fakt, se spo e kuptoj veten keto kohe )... Por Ti, supozohet te dish shume gjera, per te cilat harron shpesh here qe dua pergjigje dhe kam nevoje ti di! Dhe, te lutem kuptoje qe nuk e quaj parapritje nga ana Jote kur me dergon ndonje sinjal brenda meje qe çka po bej nuk eshte fort mire... E para, sepse Ti e di shume mire, qe nuk kam per te te degjuar momentin e fundit. Dhe e dyta, se e ngaterroj shpesh here ate dhimbjen e stomakut me ndjenje urie ... ose dua ta konsideroj si ndjenje urie, qe na çon perseri te arsyeja e pare.

Sa shume shpesh te kam folur kohet e fundit,
aq sa e kam lene pas dore me shume veten time, duke u munduar te kuptoj ate gje prej te ciles pres nga Ty nje ndihme te madhe. E ke vene re? S'po ia dal dot e vetme. Madje, jam duke i bere punet shume lemsh, sa qe nuk po ndiej se ka nje dalje te shpejte prej ketu ku jam futur. Te lutem, me nxirr prej ketej!!! Sepse, sado qe une te kem per Ty ato dyshimet e mia (te medha e te vogla), ne qofte se je "aty", duhet ta dish se ne fund te dites...
atehere kur une e di qe asgje nga ç'kam bere nuk ia vleu (perseri), do te kerkoj ndihmen tende.

Ndihme, per te me shpetuar nga vetja ime, per te me qetesuar e te me bere te ndiej se shume shpejt do vije fundi i kesaj amullie (se e di qe do i vije fundi, por kur?).

Tani po largohem te ha dicka, se po me dhemb stomaku...

No comments:

Post a Comment