Thursday, April 4, 2013

Dhe qe prej asaj dite ne nuk folem me


Dhe që prej asaj dite ne nuk folëm më
 A thua ndoshta për të folur s’kish?
 As nuk folëm, as nuk qeshëm atë ditë
 Ndodhi e gjitha shumë rastësisht.



Kjo është, i dashur, e keqja jonë
 Që kohë të flasim me tjetrin s’gjetëm
 Thjesht ikëm një ditë pa folur, pa qeshur
 Dhe pa folur, pa qeshur, ashtu mbetëm.



Dhe që prej asaj dite më nuk kemi folur
 Se gjithmonë njëri tjetrin kemi kuptuar
 I dinim të gjitha në kohë ne, i dashur
 Ndaj tani është koha jonë, për tu harruar.



Dhe më nuk kemi folur prej asaj dite
 Po pamjen time në mendje e ke?
 Pas asaj dite kur as folëm, as qeshëm
 Nuk folëm, dhe harruam pse.



Në rrugë më ndalo po më pe ndonjë herë
 Thuamë të gjitha që doje të thoje
 Sa shumë që ngjajmë, i dashur, të dy
 Sa shume që ngjajmë brenda kësaj loje!

No comments:

Post a Comment