Tuesday, April 23, 2013

Ti je e bardha


Ti je e bardha,
E bardha qe shoh sa here shkruaj ne leter,
E qe mundohem ta mbuloj me qindra fjale
Por perseri s’mposhtesh nga ngjyra tjeter.

Je e bardha e bores,
Qe vjen lehtas per te pastruar token
Nga ngjyrime te zbehta e pa jete
Nga  nunanca qe te lodhin koken
Dhe qe ne rruge e qytete ndalet
Ne menyre qe cdo gje “te pastroje”
Ti je e bardha e bores,
Qe mbi ngjyra te tjera di te qendroje

Nuk je e bardha e sheqerit
Se e bardha e sheqerit tretet
Je e bardha e reve
Qe mbi blu-ne e qiellit di te mbetet

Ti je e bardha me e bardhe,
Mbi veten time plot ngjyrime
Ti je e bardha me e bardhe.
E bardha qe me shume dua ne jeten time!

2 comments:

  1. Hello I'am Chris From France!!
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you very much for the opportunity. I already subscribed and commented :)

      Delete